baby tell me why

Hemma nu, efter en icke händelserik kväll förutom att det vart slagsmål och polisen kom... Töntar säger jag bara, ni är så coola!
Min outfit för Valborgskvällen var en svart tröja med bar rygg, en svart hög kjol, svarta strumpbyxor (låter så fult"strumpbyxor") med vitt skärp i midjan och ett halsband, mitt stora strasshjärta.
Luka var så snäll som ville umgås med mig ikväll, var längesen man träffade honom! Gamla classmate! Han följde mig en bra bit, vi gick till waldemars för att kolla vilka som var där. Inga roliga, fick sedan skjuts av en killkompis.
Som sagt hemma nu, ska sova snart. Imorgon blir det kalas för min bror fyller hela 6 år! Kommer ihåg när jag var en liten klutt. Sjukt vad tiden går fort!



Hon förtjänar inte dig, du kunde inte ha hittat en mer "sliten" tjej än henne. Så grattis till dig! Du borde inte ens få ett grattis för hon är ingen svår "utmaning", ingen utmaning alls rättare sagt. Men nu vet du iallafall vad jag tycker ... Vi får se imorgon hur det blir. . . Jag hoppas du inser.




Haha jag sa till annika idag: Fan Annika du är helt inne i han *****!
Annika: Jag är inte inne i honom, Nej det är han som är inne i mig Ena. (;
Annika då, kul vare. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback