åh, smart.

Duktig flicka, jag glömde helt bort att jag hade sovmorgon imorse... Trodde vi började halv nio. Gick till klassrummet ser att ingen är där vilket det alltid brukar va... Hm, konstigt tänker jag. Vi kanske har eget arbete idag? Eller bytt klassrum? Hursom jag ringer Emelie och frågar om vi har historia idag. Ja säger hon. Ja men det är ju ingen här?! Ena... Vi börjar tjugo i tio...
Surt, men samtidigt bra för nu hinner jag renskriva min Israel redovisning.
Nu ska jag ut till bryggan, ut till solen!

Kommentarer
Postat av: jessi

Åhh va irriterande..
Hoppas du får en bra dag ändå :)

Postat av: belma

hahahahah tråkigt att du skrev lite fel på din israel redovisning ;)

2008-04-23 @ 09:42:17
URL: http://belma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback