Måndag/ Tisdag

Igår följde Belma med mig hem efter skolan. Hon och jag skulle plugga matte för att vi hade matteprov idag(tisdag). Eftersom hon inte bor i Strängnäs så fick hon sova över hos mig (:
Vi kom hem fem, satte oss och käka lite. Bytte om och runt halv sju så gick vi till Karinslund, vi skulle kolla på innebandy match. På vägen dit köpte vi lite smått och gott som skulle hålla oss vakna när vi kom hem sedan för att plugga. Jag köpte redbull, skulle kolla om det skulle funka på mig. För alla sånadär energi- grejer funkar inte på mig. Och inte gjorde redbull det heller! Jag höll på o somna istället vid bordet. Kaffe funkar i typ fem minuter, sen ingenting. Lika trött som innan.
Men men, matchen började 20:15, Södertälje- Strängnäs. Kände ju folk ur båda lagen. Jocke i Södertälje och några i strängnäs lag. Södertälje vann iallafall med 15-4. Något sånt, kommer inte ihåg.
Jag & Belma kom hem tio, käka lite igeeen, var svinhungrig:D Sen halv elva började vi plugga matte! Istället för att plugga matte och lägga sig halv elva, tittar vi på match och börjar plugga halv elva. Men det gjorde inget, jag trodde vi skulle få sitta med matten ett braa tag! Vi fick ju det, men inte lika länge som jag trodde. Och grejen är, vi kunde det som rinnande vatten när vi gick igenom det och gjorde talen. Det gick hur bra som helst! Har aldrig gått så bra, och Belma klarade C-uppgifterna, hon var överlycklig:D
Vi lade oss runt två, låg och prata i sängen. Jag var så himla trött att jag inte ens kommer ihåg vad jag prata om, eller att jag somna. Jo det enda jag kommer ihåg var att Belma prata på som bara den och jag sa bara "Ja" till allting.  Ah, sen var det dags att gå upp halv sju. Hemskt, som tur var hade vi matte andra lektionen så man var ju ändå lite "pigg".
Sjukanmälde mig sista lektionen. Orkade inte sitta o ha bild i två och en halvtimma. Jag gick hem istället gosade in mig i täcket och sov så skönt så (: hehe. Är fortfarande trött. Ska nog lägga mig och kolla på nån film eller nåt. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback