Eskilstuna med Jenni

Följde med Jenni till Eskilstuna som smakråd. Hon skulle handla lite. Tänkte ta tåget tjugo i elva, klockan varti tio i- inget tåg. Då hade Jennis mamma kollat fel, så vi fick ta bussen. Men det var skönt. Vi tänkte ta 14:04 tåget hem, och då hade vi 40 minuter på oss att handla det sista. Men Jenni ville inte stressa. Så "var" vi klara halv tre och nästa tåg gick 16:04. Happ vad skulle vi göra en o en halvtimma? Jenni ville ju inte stressa så nu fick vi sitta och vänta. Hon ville inte gå fika heller. Så vi satt på en bänk utanför H&M, jättekul. Men efter en kvart typ ser vi min kusin komma ut från H&M! Ååååh, nu slapp vi vänta på tåget, kunde vi åka hem med henne. Men hon skulle till Tuna Park först och köpa en tröja på MQ som de inte hade inne i stan. Det tog cirka tre timmar innan vi kom hem, haha. Men det var kul (:
Innan vi åkte hem till mig åkte vi till Godismonstret. Jag skulle hyra film som jag skulle kolla på med mamma och min andra kusin, det blev två. PHat girls och en ny skräckis Them hette den. Den var sjuk, verklig händelse också. Pappa jobbade till halv elva, så när han kom hem hade han med sig en till film- Alpha dog med Justin Timberlake. Den var sådär. Justin var inte alls bra i filme, han är för mesig för såna filmer, Jaja det var ju en riktig filmkväll med andra ord.
 Nu måste jag plugga, har mycket nu..



thanks to you, it's like this«

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback