Duktig (: !

Idag ni! Idag har jag gjort mycket! Hade sovmorgon till 11:10. Gick upp lite tidigare, åt frukost klädde på mig och gick till gymmet. Tränade en timma typ. Sen gick jag till skolan som ligger en två minuter ifrån.
Har bara två lektioner på torsdagar, och slutar halv fem! Geografi lektionen är en timma och 20 min, och UF lektionen är två och en halv timma. Men man jobbar självständigt då, eftersom man ska starta/driva sitt företag. Och eftersom min grupp har splittrats så tänker jag jobba själv och jag måste komma på nåt jag ska sälja. Jag gick till George's, satte mig där och fika och försökte komma på några ideer. Gick inte så bra, satt mest och prata med folk.
Efter det skulle jag hjälpa till lite i blomsteraffären. Så jag jobba två timmar idag. Eftersom min kusin jobbade idag på George's och det ligger väldigt nära blomsteraffären så följde jag min kusin hem. Vi skulle plugga tillsammans. Det blev inte så mycket plugg, utan vi satt och fundera på vad jag skulle starta för företag. Och vi kom på en mycket bra ide! Måste bara utveckla den !
JAAA JUST DET! Jag fick mitt övningskörningstillstånd idag så pappa kom och hämta mig och sen åkte vi och "körde" lite. Körde inte på gatan, det vågar jag inte göra än, kan inga skyltar eller regler. Men snart ni, woho! Grymt glad är jag att jag äntligen får köra på riktigt ! :D Roadtrip ska det bli sen om 8 månader! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback