Uh,

Har haft prov,redovisningar & uppsatser nu varje vecka, i en månad. Och jag kan säga att jag börjar bli trött på skolan. Hade prov idag i internationell ekonomi- gick inte så jättebra. Har prov imorgon i historia. Får se hur det går. Ska läsa igenom EN GÅNG till sen ska jag äntligen lägga mig. Hade jag varit smart så hade jag inte suttit här och slösat på min just nu dyrbara tid, men jag är inte smart. Jag kommer fastna här, som vanligt..Nästa vecka är sista "prov veckan", sen är jag ledig från prov i tre, fyra veckor, tror jag. (: Och då kära ni ska jag börja träna. men när ska jag ha tid att träna, slutar skolan fem varje dag, nästan. Sen jobbar jag onsdagar,torsdagar och fredagar. Sen kanske man ska plugga lite, äta. Ska jag gå och träna nio eller? Usch, vad jobbigt det här är. Men jag har ju bara ett år och ett halv år kvar;) Sen kan jag göra vad jag viiiiill. OJoj, måste sluta nu.
Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback