lala

Veckorna går jättefort! Hänger knappt med, det är redan fredag! Vad har jag gjort de senaste dagarna då? Jo igår var vi, hela skolan, i Stockholm. Gick på museum, fick några timmars fritt innan vi skulle gå till nåt ställe. Jag och Belma satt och fika hela den fria tiden. Pratade lite (: Fan vad jag tycker om den tjejen! Vi kommer så bra överens, vi har aldrig tråkigt- aldrig! Det enda vi gör är garvar. Är alltid glad när jag är med henne. Vi har haft det så kul de här tre månaderna. Men men! Efter att vi varit på det där stället som vi var på, så skulle vi på bio hela klassen. Vi fick välja mellan två filmer- supersugen & Chuck and Larry. Vi tjejer valde att se Chuck and Larry och de flesta i klassen också. Och jag säger bara, den var sjukt bra! Så himla rolig! Bussen till Strängnäs gick nio, så vi var väl här halv elva. Mycket bra dag!
Fredag idag, Belma sov hos mig. Mobilen ringde halv sju, och båda var helt döda. Vi lade oss runt ett, sov fem timmar. Och jag var ännu mer död än Belma, har inte sovit mer än fem timmar den här veckan. Så vi tänkte ta en liteeen sovmorgon men jag kunde inte, för jag tar typ jämt sovmorgon på de lektionerna.(Historia) Så det var bara att gå upp och duscha och käka frulle, sminka sig, klä på sig sjunga lite. HAHA, det sjuka är när jag har sovit länge så är jag alltid seg på mornarna. Jag kan knappt kolla, men när jag har sovit pyttepytte lite då är jag hur pigg som helst. Så imorse så sjöng jag för Belma... Och hon var ju inte på världens bästa humör så ... Efter Historian har jag håltimma i typ tre timmar, och jag orkade inte va kvar i skolan så jag gick hem, sen fick pappa skjutsa mig till skolan på hans lunchrast. Det var en rätt slapp, skön dag idag. Slutade fyra och då kom mamma och pappa och hämtade mig, åkte och köpte bukett. vi skulle till moster på middag. Kom hem för en liten stund sen, mamma & pappa är kvar. Men jag ska sova jag, är så trött, sen ska jag upp klockan halv åtta imorgon ska jobba på cafeet. Det är Strängnäs marknaden imorgon och tivoli och grejer så det kommer va mycket jobb!

"It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late"

Kommentarer
Postat av: Belma

Så sant så, vi har aldrig tråkigt! hahah, tycker om dig med tjejen :) It's a ciiircle, not a triangel :D haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback