I hope you know .

Lörda idag då! Sov hos min älskling inatt! Nu undrar ni va vem det kan vara?! Haha, om jag ändå hade en! Men under tiden, tills jag hittar en, så är Belma min älskling. Haha. Vi åkte hem till henne runt sex. Satt vid datorn ett tag, sen käka vi och efter det gjorde vi min berömda kladdkaka! Den är och den blev grymt god! När den var klar satt vi vid datorn igen, tills hennes söta bror kom. Vi lade oss typ halv tolv, låg och snacka. Kommer inte ihåg att jag somna. Haha gör aldrig det när vi sover över hos varandra. Du tar på mina krafter Belma!! Haha. Jag ställde klockan på nio, för jag ville få saker och ting gjort idag! Men den där äckliga mobilen ringde aldrig! Så vi vakna elva, och precis då ringer Cornelia och ber oss följa med på fest ikväll. Happ då var min dag förstörd! Jag har två JÄTTESTORA prov på tisdag och onsdag och jag tänkte plugga lite idag på dan, men nu kommer inte jag kunna göra det för jag kommer inte kunna koncentrera mig. Det är så mycket man ska tänka på när det är fest. Och JÄMT när man har mkt att plugga när man bestämt sig för att plugga så blir det alltid fest helt plötsligt! Men när man väl är ledig från pluggandet så är det ingen fest och det slutar med att man ligger och glor på TV med någon. KUL! (: Men jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska på festen, den är inte i Strängnäs. Och då blir det att man kommer hem supersent och sover bort hela dagen imorgon och får inget gjort imorgon heller. Men we'll see. Ibland önskar jag att jag hade en pojkvän. Va med honom tog det lugnt, mysa istället för att festa. Är ganska trött på det nu va, fan festat nästan varje helg. Uuuh, vill mysa med någon istället nu i höstmörkret (: ååh, vad mysigt! Hoppas han kommer snart! Så att jag får lugna helger ;)
Nu så folket! Måste jag sluta här och få saker och ting gjort som sagt!

It's time to be a big girl now, and big girls don't cry


Kommentarer
Postat av: Belma

hahaha jag kommer alltid vara din älskling baby. :) Och det kommer flera festar, skola går först, haha. right? ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback