Fullt upp

Nu har det gått ett tag sen jag skrev! Och anledningen till det- jag har haft fullt upp! Men nu är det lugnt igen ;) Helg och lov.  Ja inte blir det lov för min del! Jag ska till skolan, måndag, tisdag och onsdag, har saker att göra och prov och har man det så ska man gå i skolan de tre dagarna, SURT! Sen så ska jag jobba på Rosenius hela veckan. (: Min kusin har rätt, jag är uppe i högvarv. Haha, sant. Jag går i skolan, jag jobbar, träffar vänner,pluggar,festar och så börjar jag träna nästa vecka, ÄNTLIGEN!. Ah festar inte nu eftersom jag är sjuk, får käka massa tabletter om dagen! =/
Idag är det fredag, mycket skönt! Ska bara ta det lugnt idag. Imorgon blir det shopping med Belma, var och handlade igår. Köpte två par stövlar,skjorta och smink. Men jag ska lämna tbk mina stövlar som jag köpte. De satt inte så bra som jag tyckte. Kommer aldrig hitta några! 
image14 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback