Det blir bara fel

Vad gör jag för fel?!
Jag har försökt, men var har jag gjort fel? Varje gång jag försöker blir det fel! Jag vill bara att det ska va bra ! Det är det enda jag vill, och det kan inte va så svårt att lyckas få någon att tycka om en för det man gör. Men det är det, det är sjukt svårt att få en människa, iallafall dig, att tycka om mig, att uppskatta att jag försöker! Jag har försökt och försökt och försökt, aldrig gett upp. Jo men aldrig på riktigt. Var gör jag fel?
Fan, det är så jävla jobbigt. Jag vill bara att du ska uppskatta det jag gör, och det gör mig så jävla ledsen att du inte gör det! Att du inte vill se att jag anstränger mig! Att du inte kan visa lite mer känslor, sluta va så kall mot mig när du ser att jag försöker . Gör inte det dig glad att jag bryr mig? Jag skulle iallafall bli jätteglad om nån va sån mot mig. Jag vill ha dig vid min sida. Det kanske är gamla känslor som gör att jag försöker, för vissa känslor tar aldrig slut även om man kanske vill det. Man kan inte styra över känslorna.  Men vill inte du samma sak som jag, ja då har jag iallafall försökt. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback