Förfan gubbe! Fick du körkortet i Kellogs paketet eller?!

Jo dagen började med att jag försov mig, missade "bara" första halva lektionen som var företagsekonomi. Efter det hade jag historia sen slutade jag för dagen! Engelskan och svenskan var inställda, skulle ha slutat halv fyra egentligen men slutade 11. Det var ju skönt! Så jag och Belma gick till George's, jag bjöd henne på lunch. Feisal (vet inte om det är rätt stavat) men killen som alltid fikar på George's satt med oss och åt. Han lärde mig och Belma Snoop- språk. Typ For shizzle! Och it's off the hizzle! My nizzle. HAHA, Så skön kille! Han kommer från Afrika, och driver så jävla mkt. Haha "sjänk pengar till barnen i afrika!" brukar han gå runt och säga. Haha, vi hade skitkul iallafall med honom. Sen kom "Mr Isak" som Feisal kallar honom, frisören som jobbar precis bredvid han käka också där och drog några skämt han med! Efter ett tag kom Shaho också, han skulle fika lite snabbt och sen fotas för Dressman, alltså va modell. Vill också va modell för nåt! Typ hårmodell men där skulle jag aldrig passa in, mitt hår är för, för risigt!
Jag och Belma gick och kollade runt lite på stan, jag sa till henne det är farligt när jag har pengar på mig. Oj! Jag måste köpa nåt, mina ögon är som bowlingklot när jag är i närheten av affärer- haha nej men nästan! Och om jag inte hittar nåt kan jag gå och köpa ett vykort bara för att köpa nåt. (Jag köper inte vykort men det var det första jag såg när jag sa det till Belma.) Men jag kan spara också faktiskt! Jag är lika bra på att spara som slösa;)

Onsdag idag, jobbar på onsdagar så jag gick till jobbet runt två. Det var riktigt kul idag, alltid kul när Rosita jobbar. Hon är också skön hon! Igår hade väl nån parkerat bilen mitt framför porten där lastbilarna brukar lämna varor till oss. Och då sa Rosita till honom att han inte kunde parkera sin bil där och då började han tjaffsa med henne. Jo det kan jag visst, det är ingen som har sagt att jag inte får blablabla. Så säger Rosita men har du inte lärt dig det när du tog körkortet, att man inte kan parkera på platser där varor lämnas, nåt sånt. Så sa han något, då säger Rosita till honom, Förfan gubbe! Fick du körkortet i Kellogs paketet eller?! ahahah! Hon är runt 50-60, finns inte många som är som hon. Senil-hem kallar hon också blomsteraffären för där vi jobbar, ah jag säger bara hon är grymt rolig att jobba med!

Mamma och pappa hämtade mig när jag slutade jobbet så åkte vi och kollade på fjällräven jackan som jag ska köpa, de hade blåa och röda. Vill hellre ha den blåa men den fanns inte i min strl så det blev den röda. Mycket fin- och stor ;D

Sitter med mitt te lyssnar på musik, borde nog gå och skriva min uppsats istället som skulle vart inlämnad igår, "jag glömde den hemma, du får den imorgon" och imorgon var idag men inte fick han den. Och att jag försov mig gjorde inte saken bättre. Usch, jag måste sluta ljuga! Jag har nog ljugit sen jag gick i ettan när det gäller inlämningar, alltid sen.

Måste gå och skriva det där nu så att han får det, ska inte till skolan imorgon, ska göra gaskostropi-undersökningen. Hoppas det går bra..

IT'S OF THE HIZZLE!

Kommentarer
Postat av: belma

IT'S OF THE HIZZLE! hahahahah !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback