"Ut med det gamla och in med det nya"

Ut med det gamla in med det nya! Japp, nu är det 2007. Det är väl både bra och dåligt .. Hur har 2006 varit då? Jo, väldigt, väldigt händelserikt må jag säga ! Om jag kunde så skulle jag vrida tillbaka klockan, för det är inte så bra saker som hänt.. Men gjort är gjort finns inget att göra än att lära sig av sina misstag. Har sagt det här flera gånger men .. Förlåt ! Det jag gjorde mot oss är det jag ångrar mest. Det är det enda som "plågar" mig. Går inte en dag utan att jag tänker på det. Kommer alltid att undra "Hur hade det varit nu om inte.." . Du ska veta att jag saknar allt .
Sommaren 06 - hm ... Jag vet inte.. den kunde ha varit bättre. Jag var inte mig själv i somras. Men det var väl mysigt, mkt sol&bad, vännerna, filmkvällar, fester, ensamt .. Sen så började man på Europa. Seg start, gick inge bra med plugget men efter "Kalmar" började allting gå mycket, mycket bättre! :) Sista veckan nu på jullovet, sen är det skola igen. Bara fem månader kvar, det känns riktigt, riktigt bra! Ett år avklarat ;) Två kvar, haha . Undrar vad som väntar mig nu det här året? Det är lite spännande, man får väl vänta och se. Hoppas på ett bra år iallafall och lite kärleeeeeek kanske? ;) Nej massaa!

Sitter i min källare just nu, pratar med folk och lyssnar på Pink (!) . Har inte tyckt om henne förut, men de senaste låtarna är faktiskt bra! ( U and Ur hand, Who knew, I'm not dead ) 
Ni måste se en "jättemysig" film, Elizabethtown heter den, med Orlando Bloom och Kirsten Dunst. Så fin! :)
Jag får sluta här , ska ut och ta en promenad :) See ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback