saknar,

Jo det var ett tag sen man skrev.. Ska man säga "har haft fullt upp" ? Ja, för jag har väl haft det. Lördag idag, har precis vaknat. Var med Eve igår hela kvällen typ. Kom hem runt halv två. Vi satt i hennes kök i tre-fyra timmar drack kaffe och pratade. Gud! Det var jättelängesen, var jättekul att träffa henne. Förut träffades man varje dag åtta-nio timmar i nio år. Och nu för tiden aldrig..Hoppas vi inte tappar kontakten, det har snart gått ett år och vi träffas väl nån gång ibland, hoppas vi fortsätter göra det om två år, tre år, fyra år fast oftare! Ah man vet aldrig, men man kan alltid hoppas! Jag trodde aldrig jag skulle sakna allt det där, skolan, klassen, kompisarna osv. Men jag trodde fel, saknar det så otroligt mycket! Hela högstadiet, jag känner att jag LÄTT skulle kunna gå om de där fyra åren. "Man vet inte vad man har förrän man har förlorat det", känns typ så. Har inte direkt förlorat något men då man gick på högstadiet, man kunde tycka att det "sög", att det var jobbigt, tråkigt, och nu när man har lämnat allt det där så ser jag hur otroligt kul jag hade det, vilka fina, roliga, händelserika och underbara fyra år! Allt har sitt slut . tyvärr.
 Igår, fredag, brukar ha två timmar lunch och varann vecka kommer jag ha tre timmars lunch. Ska nog skaffa årskort på Balanze, så kan jag gå och träna på de långa rasterna. Och innan skolan också kanske, börjar ju halv nio hinner träna en timma. Men vi får se, som ni alla vet så är jag ganska lat. Fast inte längre, jo ibland men det är alla, hehe. Ah igår på den jäääätte långa luncheen gick jag och fika med Emelie, Sara & Emelie. Sen så hade jag köpt världens största paket till mamma och de hade ingen påse till paketet för det var förstort så jag fick gå runt och bära på det. Det fick inte plats i skåpet heller, så det fick följa med på lektionen, men jag slapp gå hem med det sen :) Sen på kvällen vid nio gick jag ut och mötte Eve, vi gick hem till henne och fika då. Som sagt det var jättekul att träffa henne! Hoppas vi ses snart igen! Ikväll ska jag träffa Jenni, tror jag .. :) 
"Livet har sina goda stunder"!
/ enna .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback