Tisdag.

Ändrade bloggen lite, tröttnade på den där rosa textfärgen. Blev inte så nöjd med den här fast den får duga.
Jobbat idag, nio timmar. Sjukt trött fast jag inte gjorde mycket idag. Eller jo, men inte lika mycket som jag brukar få. Typ planteringar, arrangemang, julgrupper och sådär. Utan idag skulle jag ta kassan, kunderna, buketter och sånt (: Det var faktiskt kul eftersom jag brukar inte få göra det som sagt. Men det ska bli mitt jobb nu framöver. Något som inte är kul med att ta kunderna är att det finns så otrevliga människor, ibland får jag sådan lust att slå de med blommorn. Jaja. Imorgon är jag ledig för jag ska på Julfest. Ska ha min svarta klänning med tyll och pumps. Har egentligen ingen lust att gå, går mest för att hela klassen ska gå och då är det lite fult ifall jag inte dyker upp. OCH, If there's no Enna, there's NO party! ;)Men det ska nog bli kul, förra året var ju helt okej! Gick på efterfest sen hos någon kille, kom hem fyra-fem på natten. Skolan började halv nio- jag försov mig såklart. Blir ingen efterfest denna gång, orkar verkligen inte blev för mycket festande förra veckan...
Yes, back to work now´ (pluggandet) Har mitt sista prov imorgon, för denna termin.
 

LATER!

image22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback