så att så är det!

Heeeej!
Jag är sjukt seg som vanligt, kan börja med att säga att jag vaknade nyss... Klockan är liksom kvart i sex, har inte gjort nånting idag! Kom hem från Belma ett, käkat suttit vid datorn sen lade jag mig i soffan för jag fick ont i magen så somnade jag, sov i två timmar...Hm, och vad gör jag nu? Jo jag sätter mig vid datorn igeen. Men jag måste tänkte jag för jag har inte bloggat så mycket..
Igår blev det filmkväll hos Belma med Anela och Belmas bror. När jag satt på bussen påväg till Belma så satte jag mig på feeel plats för jag kunde inte se var jag var någonstans. Har åkt till Belma kanske två gånger och båda gångerna var det mörkt så jag visste inte var jag skulle av..Och Belma sa till mig ,att innan jag skulle gå av så skulle jag se på höger sida ett dagis och något mer, men där jag satte mig såg jag inte ett skit, Belma ringde mig tio min innan jag skulle gå av och fick "hjälpa" mig lite. Fick räkna rondeller och lite sådär;D Haha. Gick till Ica och köpte godis, sen gick vi till Belma (:
Anela hatar skräckisar, hon är verkligen suuuperrädd! Hon är rädd för scary movie filmerna, hon vågade inte sova själv efter att hon sett de. Med andra ord hon är värre än mig! Så hon hade tagit med sig en "komedi" sa hon, men det var barnfilm. Dennis jul eller något. Happ Anelas nivå liksom, barnfilmer ;) Vi började med den, för annars ville inte Anela kolla på skräckisen med oss. Jag tyckte att Dennis sög för han var så jobbig unge. Söt men jobbig.
Efter den blev det The Hitcher, uuuh lite läskig faktiskt! Sjuka människor det finns. Hoppas det där inte händer oss när vi åker på roadtrip i sommar..
Klockan var kanske elva när den filmen var slut, vi var sugna på en till och det blev The Heartbreak kid, haha den var rolig! Men efter den filmen var vi slut, då var vi sugna på sängen! Klockan var ett då och vi var jättetrötta men vi fick inte sova då för några snubbar från Eskilstuna ringde..  Snackade med de till halv tre typ.. Det var väl lördagen...
Och idag har jag inte gjort så mycket, tyvärr...
Om man ändå kunde planera som jag och Anela sa igår. Jag planerar ju skitbra men jag är sämst på att följa planeringen. Tänk vad mycket jag hade fått gjort om jag ändå följde mina planeringar. Eller tänk folk som går upp på morgonen springer en runda, tränar innan de ska till skolan/jobbet. Sen går de hem och gör sin nyttiga,äckliga gröt. Om man ändå var sån!

Time for studies!


Kommentarer
Postat av: Anela

hahaha jaa jag är rädd för skräckisar, har fortfarande lite jobbigt med att gå till bussen själv när det är mörkt, får upp bilderna i huvudet när the hitcher sitter i den där familjens bil och vinkar med gossedjuret i baksätet :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback