Lördag

Orkade knappt gå upp imorse, har fått för lite sömn de senaste dagarna. Skulle börja jobba halv elva så mobilen ringde åtta, bara upp och duscha och fixa iordning sig. Pappa skjutsade mig ner till stan, de skulle ändå till Stockholm och kolla på någon bil och sen handla "lite" på Ikea. Och man vet, "lite" blir alltid vääääldigt mkt!
Kommer väl ihåg en gång vi var där, vi åkte dit för vi hade inget att göra den dagen. Och pappa höll på att bli klar med mitt rum nere i källarn, så vi tänkte ah men vi kan åka och köpa nån tavla till mig, två lampor till fönstrena, ah bara smågrejer sådär. Sen när vi väl kom till kassan efter ca 4 timmar- ingen sa ett ord. Och speciellt inte jag för jag hade packat på mig en massa, och mamma likaså!Mamma bara slängde ner mina grejer i de där stooora blåa kassarna ! Haha, jag behöver inte säga hur mycket mycket var! Men kul var det!
Slutade jobbet fem, fick skjuts hem av chefen. Jag var helt slut, somnade i sängen. Syster kom och väckte mig halv åtta. Lugn lördag, orkar inte göra något. Men nästa helg blir det Nyköping! Nice! Ska bli skönt att komma bort från Strängnäs lite! (:

Trevlig lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback