Kul,

Snart är klockan sju, måste börja göra iordning mig snart.. Nationella i matte B nu på morgonen, fyra timmar. Inte så kul, och som jag sagt tidigare, det här är andra gången för mig. Hoppas verkligen jag klarar mig denna gång! Har pluggat mer än förra året, men hann inte allting(som vanligt), men jag känner att jag orkar inte, det får gå som det går, och jag hoppas ju det går bra. Jättesvår matte tycker jag, eller egentligen inte, den är svår för man har inte alls mycket tid och man hinner inte med allting. Men det ska bli skönt att ha det gjort.. Sen efter nationella har vi någon föreläsning på skolan om anorexia och efter det slutar vi och då är det raka vägen hem, packa och sen till tåget! :)

Ciao!

Anela, Belma & alla andra lycka till ;)

Kommentarer
Postat av: Anela

HAHAHA hoppas fan du klarade dig den här gången! Jag lär ju få göra nationella nästa år eller något.. Fattade typ inte dom fyra sista uppgifterna alls.. vem bryr sig hur man delar glass i tre delar?? Blir så irriterad!

Postat av: belma

ENA??? vad fan har hänt, bloggtorka!? Börja skriv nu, med detsamma! :D höhö, sova hos dig inatt, i din säng med dig ;) pussa

2007-12-12 @ 14:46:40
URL: http://belma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback