in school.

Jag blir så iriiterad! Gick upp halv sju imorse, var jättetrött, snoosade en halvtimma typ. Går till skolan helt osminkad, orkar inte fixa mig. Har företag på morgonen. Kommer dit...Ingen där! Nej vi har eget arbete! Till tjugo i tio... Jahaja jag gick upp till cafeterian satte mig där skulle plugga på svenskan. Så kommer Anna-Antonia sätter sig vid mig, blev inge plugg. Satt och snacka med henne istället om allt och alla. Sen tjugo i tio, skulle ha historia. INGEN HISTORIA! Fatta vilken sovmorgon jag kunde ha fått om de där lärarna sjukskrev sig kvällen innan! Så nu sitter jag här, har svenska prov om en halvtimme. Har läst tjugohundra gånger men inget sätter sig. Yäyä, wish me good luck! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback