Hel dag i Stockholm

Yes! Kom precis hem från Stockholm, har varit där sen tio imorse. Är inte ledig försän på tisdag och på tisdag så är allting stängt så jag passade på att åka upp idag och handla lite. Blev inte så mycket, men jag hittade det viktigaste och det är en klänning som jag ska ha på nyår. Mycket bling bling baby;) Men hallå det är nyår, då ska man blinga lite ;) Plockade på mig massa klänningar som jag skulle prova höll på att tappa armen, nästan! ;) Men jag fastnade för en, den jag köpte- en silver. Köpte lite grejer till syster, smink till mig, underkläder, tights, klänningen då och en liten present till Belma(min kompis inte min syster som då också heter Belma). Blir så jobbigt när jag ska berätta något ingen förstår vilken Belma jag menar och då måste jag säga "min kompis Belma" men det låter så mobbat låter som att jag inte har några vänner och vill verkligen påpeka att jag har en! Om ni nu förstår vad jag menar, vilket de flesta inte brukar göra. Just det! Stockholm var fullt av killar, det var som myror i en myrstack! Det var ju trevligt det, men jag koncentrerade mig mest på kläderna, det är viktigare än pojkar ;) Jag har även gett upp hoppet ifall ni ville veta, funderar liksom på att bli nunna, maybe? Hah, no waaay! Men killen på tåget var  WOW.
 Whatever, när jag kom hem, eller till "staden" så fick jag pallra mig ner till stan för att lämna filmen vi hyrde i söndags. Den har legat i min väska för jag skulle lämna tillbaka den men har glömt. Men jag slapp betala, jag säger det : FLÖRT LÖSER ALLT! ;) nej man ska bara se söt ut som jag så behöver man inte göra något (; Farväl Bafana hette det förresten, den var faktiskt bra.
Min kusin Lilli kom och hämtade mig så åkte hem till henne för att min föräldrar var där. Jaa ni, och nu är jag äntligen hemma. Ska snart sova jag! Jobbar imorgon, heeela dagen!
Belma (min kompis haha) saknar dig vännen! Glöm inte annonsen ;)

LOVE
to the people!
image42

Kommentarer
Postat av: belma

HAHAHA, ena du har juh bara mig som kompis ;) skoja bara, anonnonsen är fixad ;) puss

Postat av: enna

thanx buddy ;)JA, jag ska börja kalla dig buddy, buddy! :D

2007-12-27 @ 19:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback