Heeeeej folket!

Har städat mitt rum nu! Woho, inget bombnedslag längre! Man får ingen chock nu när man kommer in! Pappa är nog mer glad än vad jag är ;) Han vågar inte ens öppna dörren. Städade min lilla "walk-in-closet" också, hade ju mitt surrondsystem där och massa högtalare.  Har ju ingen använding för de längre för min kära syster tog min lilla plazma TV och änvänder den som dataskärm (?!). Men jag är snäll och låter henne ta den, för jag väntar ju på att allrummet ska bli klart och att en ny TV sätts upp(: Då får ni komma hem till mig och mysa med film ;) Det är ganska skönt att ha källare, det är ju som en liten lägenhet! Har egen ingång och allt! Jag sa till mamma att jag kommer ju flytta snart när jag går ut gymnasiet. Tänker ju inte fortsätta plugga här. Men hon säger : NEEEEJ! SNÄLLA LÄMNA MIG INTE! DU FÅR HELA KÄLLAREN, DU FÅR GÖRA OM DEN! DU BEHÖVER INTE ENS BETALA HYRA ELLER NÅT! DET KAN INTE BLI BÄTTRE!
Haha, lilla mamma! Men jag vill inte ha källaren! Jag vill ha stora fönster! :D Hon är ju bara för go! Vissa längtar tills ens barn flyttar, men min mamma gör allt för att jag inte ska göra det! :D

Åh, vad jag saknar sommaren! Havet, festa, bruna glansiga ben, sjyst solbränna, solbrillsen på och bodylotion som luktar cocos! Sommaren nere i Sarajevo med Jenni var kul! Minne för livet! Hon fick ju fälja med oss ner dit, hon stannade där två veckor. Vi hade det bäst på havet. Var ute till fyra på nätterna, partade loss! Sov till elva tolv, balkong med havsutsikt, stranden låg bara en minut från lägenheten. Gick bara upp ur sängen, bytte om och drog till stranden. Låg där hela dagen och spanade in boysen som var där. Uhlala vilka blickar man fick och gav ;) Hade solglasögonen på så det var ju bara att spana, ingen som såg ;). Sen fanns det ju en kille som körde hundtricket och som var efter mig som en svans. Han var jättesöt men blev ful för han var så på. Han gav aldrig upp killen. Tyckte fan synd om honom för han blev ju så dissad hela tiden! Jenni tyckte bara det var kul. Hahah. Och det blev inte bättre när jag fick reda på att han bodde i huset bredvid! Han bad mig efter mitt nummer! Sen när han väl fick det för jag orkade inte lyssna på honom så ringde han hela tiden! Jag blev överlycklig den dagen han skulle hem! Men too bad for me att han åkte tillbaka på kvällen! Dan därpå ligger jag på stranden,solar . Så hör jag hur nån lägger sig bredvid mig,trodde först det var Jenni sen tittar jag åt sidan så ligger han där! WHAT THE FUCK MAAAN?! Han var en jävel på att prata om ingenting! Han låg bara och tittade på mig. Pappa tyckte det var skitkul! Han brukar i vanliga fall hjälpa mig i sådan situationer men nej inte nu! Thanks a lot dad!
Men jag svär! Jag såg världens finaste kille där! det var lördag, första kvällen där. Jag och jenni var ute på ett uteställe, jag stod på dansgolvet och dansade. Det var smockat med folk, och det var som i filmer jag står där så kommer det en kille går emellan alla på dansgolvet emot mig! Jag tappade bort mig helt, finaste killen jag sett! Jag kan inte förklara det ögonblicket, det var som om allting runt omkring stannade till och det vara bara jag & han där. Och vi tittade på varann, värsta ögonkontakten. Gaah, vilken kille! Men tyvärr blev det inte mer än blickar vi gav varandra den veckan vi var där! Jag var som fötrollad, jag vågade inte gå fram till honom han för för jävla fin!
Anyway det var underbart där! Men det jag saknar är solen, solglasögonen på och smörja in kroppen med bodylotion som luktar cocos, det är sommar! Ser verkligen fram emot sommaren 08, då har jag körkort kan åka var jag vill! Sen ska vi några tjejer åka utomlands! Blir en roadtrip också! Hahaha. Lilla lilla Enna! ;)

image25


image28

   

image31


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback