Full rulle va !

Lördag, sitter hemma själv och lyssnar på the voice... Hm, kanske lite mobbat? Men jag har faktiskt blivit hembjuden till min kusin på filmkväll(ikväll igen) och till Jenni. Men jag orkar inte. Jag vill bara ta det lugnt, varva ner lite. Känns som att jag varit uppe i högvarv jävligt länge! Skulle vilja fylla badkaret med varmt vatten, släcka och tända ljus. Lyssna på musik... Men hallå, vilket badkar?! Jag kan ju liksom bara drömma! Har fortfarande inget badkar, renoveringen nere i källaren går lite segt, är klara med mitt rum och ett till, nu håller vi på med allrummet. Sen blir det tvättstugan och sen "badrummet/relax-rum." Yes..
Som sagt jag har varit uppe i högvarv, tycker jag. Måndag skola till fem, sen tisdag jobbade jag hela dagen på Rosenius från nio till sex. Onsdag skola, sen efter det skulle jag till jobbet och fixa två julgrupper till mentorerna. Sen hem fixa sig, hade ju julfest. Fick lite panik i slutet, hade 25 minuter kvar och jag hade precis börjat locka håret! Hade inte klätt på mig eller sminkat mig! Haha, men det vart ju bra till slut! Julfesten med skolan var på Mälarblick. Vi var där till halv elva kanske, sen drog vi till Waldermars krog. Va inte så kul där så pappa hämtade mig strax efter elva..
Torsdag hade vi avslutning, efter det var det jobbet för min del! Till sex som vanligt. Fredag jobbade då också! Jag får ju expiera (eller vad det heter). Det går ju riktigt bra! Men jag och min tur/otur får ju bara kunder som typ köper hela affären. Det är ju bra att de (nästan) gör det och att pengarna rullar in ;) Det kanske inte är otur, det kanske är bara jag som är grym på att sälja blommor och mig själv (inte sälja på det sättet)  yäyä, you get it! Jag måste bara berömma mig själv, förut var jag rädd för kunder, ville absolut inte ta några kunder men nu går jag bara fram till de ler lite och säger "HEJ HEJ! Vill ni ha lite hjälp kanske". Mina buketter är fina och jag är en djäkel på att slå in! ;)
Japp, i fredags, igår alltså jobbade till sex. Tog bussen till min kusin, vi skulle mysa lite jag & hon med film och så i hennes syster lägenhet. Vi tittade på Unknown och Feel the noice. De var väl helt okej, inte WOW, men helt okej. Skulle ha varit ledig idag men fick jobba. Från halv tio till fyra. Idag var det ett helvette på jobbet. Rush hela dagen från typ halv elva till halv fyra var det kö hela tiden! Kunder hela tiden, fick ont i huvudet efter ett tag.Fatta vad många gånger jag fick säga HEJHEJ!Var det bra så? Vill du ha grönt till? Då blir det... eller 24! (vilket nummer de nu än hade)Imorgon är jag ledig! SKÖNT! Ska träna tänkte jag, gå till jobbet och lämna en kaffekanna, haha hade sönder deras idag. Men kommer nog gå ner i onödan för de kommer inte ta den. Sen tänkte jag fika på mitt andra jobb ;) haha.  Yes! Så är det!


Skulle vilja göra något åt mitt hår, det ser så livlöst ut. Klippa det, nåt roligt. Lugg kanske?.. BAD NEWS förresten, för mig! Min fina klänning som jag tänkte beställa från England, som jag tänkte ha på nyår hinner inte komma :( FAN OCKSÅ!.  Som sagt jag och min jävla tur! Det är faktiskt pappas fel, för han har inte hunnit hjälpa mig med beställningen, behövde några siffror och shit. Har väntat i typ en månad! Men han ska gottgöra mig nästa vecka sa han, blir en tripp till Stockholm, får hitta något fint där! Men jag vill ha den där klänningeeen! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback