Full fart på mig!

Har varit full fart nu! Därför jag inte hunnit skriva. Kan börja med måndagen, skola till halv fem sen drog jag & Belma, eller åkte rättare sagt till henne i Åker. Vi skulle "plugga" och käka kladdkaka. Så vi kom hem till henne fem, käkade och gjorde kladdis. MYCKET god blev den (HEJ TJOCKIS!)  Vi var inte sugna på att plugga när Dino sa att han hade nya American Pie. Så det blev filmkväll med Dino och kladdkaka (: Mycket trevlig! Mamma kom och hämtade mig runt nio, och jag data-nörden satt vid datorn till tre på natten -jag skulle upp klockan sex. Blev inte mycket sömn för mig!
Tisdagen skola till fem, hemma halv sex. Skulle skriva engelska uppsats på tre sidor men det blev fem. Sen göra engelska läxan, satt vid datorn och gjorde de där vilket resulterade i att jag satt till tre på natten den natten också.. Ingen sömn där heller.
Onsdag, skola till halv fyra, jobbade till sex på Rosenius. Belma väntade på mig på stan för vi skulle Lussevaka den kvällen. Kilade hem till mig, åt och fixade oss. Drog ner på stan runt nio, satt nere i djäkne med några. Runt tio drog vi till Rövfors som bor precis vid Djäkne/skolan. Vi var där till elva, sen bar det av till Waldemars, var inte där så länge så runt tolv var vi hos Rövfors igen.
Shit vilken fest! Helt crazy! Lägenheten var helt förstörd, stank öl i hela lägenheten för folk hällde öl på varandra, de tog hela ölburkar och hällde ut hela på varann. Så vissa killar fick dansa nakna ;) Killarna duschade tjejerna i badrummet, hans julgran stod i duschen vet inte hur den kom dit?!, haha, ölburkar i toaletten, typ öl-pool på golvet man kunde fan simma där. Haha, och nån hade pissat i en Vodka flaska som en(nämner inga namn) tänkte dricka vilken tur att de stoppa honom ;) Folk stod på sofforna, bord ah helt galet var det! Och jag dåra var Dj:n. Jag tog hand om musiken fick alla att dansa! Så kommer det en sönderblonderad liten etta som knappt kan stå på hennes pinnar till ben och klagar på min kusin (?!)och ändrar till svensk lugn musik, HALLÅ LIKSOM DET ÄR FEST?! Ska vi sitta och skära oss eller?! Så det blev en del buande på henne, men jag bytte igen och alla kom på fötter igen! Jag var grym ;) Kanske ska bli DJ, ;) Blev inte mycket sömn den natten heller, sovit nio timmar på tre dagar. Vi var helt döda på morgonen jag, Cornelia och Belma. Vi hade Lucia på morgonen, så kommer Dick in i aulan ser oss och bara skirker : VILKA JÄVLA LIK! VILKA JÄVLA LIK! och alla kollar så börjar Calle och hans kompisar som satt borta i ett hörn asgarva. Men vi såg ändå bättre ut än de andra, som hade festat hela natten fram till åtta på morgonen när de kom in i aulan ölstanken bara spred sig i hela aulan, sminket på tjejerna var fuckat, håret åt alla håll. Haha det var kul att se de!
Europa tar första priset i att festa rejält!

Kommentarer
Postat av: belma

hhahahahah aldrig glömma!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback