Ett morgon-inlägg

Klockan är 07:39, sitter i vardagsrummet och dricker te. Ska nog börja göra iordning mig snart.. Det roliga är jag vet inte när jag börjar (?) Hah, antingen halv nio, nio eller halv tio. Bra där va! Tror nio, det låter bäst!
Woow, vaknade och min första tanke var : Nyår ! Hoppas på en rolig ikväll iår iallafall, för de två senaste var ju bara skit.
Belma & Josefin kommer till mig sen vid fyra/fem nån gång, vi ska fixa oss tillsammans. Jag slutar jobbet ett, måste springa efter det och köpa det sista jag behöver till ikväll sen ska jag hem och sova någon timma så att man orkar va på topp ikväll! Hoppas ni andra får en riktigt bra kväll och GOTT NYTT ÅR på er!
image46

Kommentarer
Postat av: Fotografen...

undra vem som kan ha tagit denna vackra bil? 8-)

2008-03-06 @ 20:30:16
Postat av: ena

haha, ja undra vem den skickliga fotografen är... (;

2008-03-08 @ 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback