Det får bli en "snabbis"

Nu tror ni inlägget ska handla om något heelt annat, men icke! Får bli ett kort inlägg, får skriva lite snabbt! En snabbis alltså (:
Det blir hemmakväll hos Belma ikväll. Ska ta bussen som går halv sju så jag har 2,5 timmar på mig att duscha och packa ner lite grejer! Hinner ju iförsig ta bussen som går om en halvtimma, men jag vill helst duscha för jag känner mig lite dammig efter den arkeologiska utgrävningen i källaren på jobbet idag. Jag var på topp idag, alltså humöret och det var ganska lugnt uppe i affären, behövs ju inte tre vid kassan så jag gick ner till röran. Såg ut som att en tornado varit där nere nu efter "Jul-veckan". Kastade grejer som inte behövdes, flyttade lite grejer till förråden,krukor och kransar och sånt. Packade upp krukor som stod i kartonger på golvet. "OJ OJ OJ VA FRSÄCHT !" (Som Björn Gustavsson säger) det blev! Jag fick massa beröm för min fina insats där! ;) När hela källaren var klar så var det bara att gå upp och ta kunder, pyssla lite i affären, göra buketter och allt som tillhör florist-jobbet. Slutade tre idag, men det känns som att jag jobbat till åtta. Dagen har varit sjukt seg! Men nu är jag iallafall hemma och ska hoppa in i duschen snart.
Haha min syster berättade för mig igårkväll att jag hade pratat i sömnen på natten, hon hade kommit in i rummet så sa jag något till henne. Men hon hörde inte och frågade mig vad jag sa. Så pekar jag på kudden och säger : Du måste skriva under här! Haha, snacka om att jag är helt slut, jag drömmer till och med om jobbet! Men det sätter så långt in i huvudet  "och så får ni skriva under här", undrar hur många ggr jag säger det på en dag? Minst 30 ggr. Lite kul var det iallafall! Nej ni, dags att slita sig från datorn!
Skriver nog ett till inlägg lite senare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback