Börjar bli bättre än Belma ;)

Först och främst vill jag säga: GUD VAD FORT VECKORNA GÅR! Idag när jag och Dick satt på lektionen började vi snacka om lov. Så sa Dick att det är December nu, och det har inte riktigt slagit mig än! DECEMBER LIKSOM! Nyss var det första november. Jag typ hoppa upp ur stolen, vadå december?! Shit! Det är december! Snacka om att jag ligger efter här va! SNAART ÄR DET LOOOV.

Ligger i sängen nu, det är nog det bästa med bärbara-att de är bärbara! Haha, men som nästan alla på skolan- tar med sig datorn till skolan. För det första, vem orkar bära på en dator till skolan när man har böcker att bära, och jag då har typ hela skåpet med mig. (Jag kommer att va sne när jag blir äldre, i ryggen alltså) Sen så skulle det störa min inlärning, eller vad det heter, för jag skulle inte lyssna ett dugg på vad lärarn sa, utan jag skulle sitta på msn, och förmodligen blogga varje minut, blogga mer än Belma och gör man det så bloggar man sjuuuuukt mycket! Det går inte att slå henne i det, hon bloggar nog 40 ggr om dagen, nej men nästan! Och då ni så ska jag inte tala om hur mycket hon smsar, om ni skulle se henne skulle ni tro att mobilen var fastklistrad i handen på henne, eller typ medfödd. Belma och hennes mobil, det är som schampoo och balsam eller mjölk och oboy. Hon skickar 100 sms om dan! Men nog om dig Belma! ;)

Idag, har jag varit i skolan till fem, kom hem halv sex.. Pluggat matte, har nationella på fredag.. Har två kapitel kvar! Suck! Men som sagt, det är inte hela liveet! På fredag bär det av till Nyköping, skönt! Måste packa! Jag känner mig så duktig, jag har fått så mycket gjort, på en och samma dag, vilket är väldigt ovanligt. Jag läste ut min bok, 240 sidor(Ni kanske märker att jag är stolt, första gången jag läser ut en heel bok! Och på en dag!) Skrev min företags-uppsats, målade en grej till bilden och pluggade matte! Woho! Duktig flicka! KEEP UP THE GOOD WORK!

GODNATT !


Cry Me A River Cause Your Love Is Wicked


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback