Blomsterflickan

Ja det är jag det, blir kallad för det ibland;D Fick frågan idag, ska du bli florist? Man vet aldrig, man ska aldrig säga nej. Tycker det är kul och så! Lite jobbigt är det ibland, men det är ett kul jobb. Man gör alltid något nytt varje dag när det gäller buketter. Träffar folk hela tiden. Men som det ser ut nu så ska jag inte bli florist, även fast min mamma säger att hon ska öppna en blomsterhandel åt mig när jag slutar skolan. Haha, hon ska göra allt när jag slutar skolan. Jag kommer nog va rätt upptagen då va ;) Hon kom förbi jobbet idag, jag var helt död bad henne gå och köpa en latte åt mig. Så kommer hon tillbaka med en cappuccino, yoggi jalla, frukt och choklad. Haha söt hon är!
Blir lugn hemmakväll för min del! Ska försöka få pappa sätta sig i bilen och åka hyra film åt mig! Eller jag kanske, har inte kört på evigheter! Hoppas ni andra får en trevlig fredag!

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback