Bad-ass!

Jag är så trööööööööööööööööööött idag! Helt, helt, helt slut! Ska gå och ta en dusch först och sen ska jag sova. Har lust att se någon bra film också!
Saknar vännerna faktiskt! Anela, Belma, Cornelia- ah hela gänget! Träffade iförsig Anela och Malin på tåget när vi var på väg till Stockholm. Hon gillade mitt hår, fick ett sms av henne sen på kvällen, och i slutet stod det: Och du! Du va jättesöt idag, ditt hår var bad-ass!
Fattade inte vad hon mena med bad-ass, haha trodde hon mena det var bad liksom ;) Happ, tack tänkte jag då! Men sen fick jag förklaringen av henne: Bad ass och kick ass, skitsnyggt! Ja man måste ju piffa till sig ibland!;)  Men du har väl ändå världens finaste hår! Me likes!
Ni får ursäkta om det är några stavfel eller om jag har satt ihop meningarna wacko, kan bero på att jag är trött. Belma fattar knappt vad jag skriver på msn. Hehe.

Jag börjar tröttna på dig,


Kommentarer
Postat av: Anela

HAHA nej ditt hår var greatness idag, inte många som kan få till det så fint! Ses imorgon sweetness! och psst, jag saknar dig med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback