ännu en skrattfylld dag!

Hade aldrig haft det så roligt om inte jag hade Belma i klassen, eller om inte hon hade mig ;) Vi har det så grymt kul! Idag när vi satt på svenskan så säger hon till mig
"Men sen när du ska ner på stan, kan du inte köpa chailatte åt mig då? Min lektion slutar halv fem sen pluggar vi matte" "Jo det kan jag," sa jag.
"Ja sån där chailatte, inte med te utan med soja!"
Haha! "SOJA!?" Hon mena sirap.
Men hon behövde inte gå på sin sista lektion så jag, hon och Eve i klassen gick ner till stan. Gick till Geroge's och köpte varsin chailatte, sen gick vi in till Konsum och köpte godis. (Känner och ser hur magen bara "växer") Sen efter det gick vi tillbaks till skolan tog våra böcker och gick till Djäkne. Det är typ som en lägenhet det där:PTvå rum, i det ena är det kök, tre soffor med bord, stolar och bord, typ som köksbord, sen i det andra rummet har vi soffor, bord, plasma TV, TV-spel o.s.v. Mysigt det där rummet med TV-n i, det är mer som ett mysrum, med massa sköna kuddar i ett hörn, några golvlampor i två utav hörnen och sådär. Så vi satt där och skulle plugga, men det blev inge plugg. Eve berättade om alla sjuka grejer hon är med om! Haha, så jävla skön tjej det där. Det här är en utav grejerna som hände henne nu i helgen, rubriken till händelsen är: KILLAR TÄNKER MED KUKEN.
Det kom en kille till henne från hennes stad, Malmköping. De satt hos Eve och drack lite, och hans pappa skulle hämta honom på natten. Och eve stackarn skulle upp på morgonen och jobba. Men men,Sen tog deras dricka slut och de ville ha mer, så säger killen
"men jag känner en kille som kan fixa! jag kan gå och fixa mer åt oss"
"Jaha,"
säger Eve, och låter honom gå och hämta. Killen är borta i två timmar! När han kommer tillbaka är han stupfull! "Ah, värsta festen! Sen helt plötsligt var vi på efterfest nånstans, helt sjukt!" ah iallafall han var helt borta, och eve tänkte slänga ut honom men han smöra in sig. Sen säger han att hans pappa kommer och hämtar honom klockan 03:00. Eve skulle upp, men vad skulle hon göra, jaja han fick stanna. Haha, så hade de inget att göra, han var hur full som helst och Eve nykter, så det sluta med att de satt och kolla på smala sussie. Haha, sen helt plötsligt mitt i filmen frågar han "Ska vi ha sex?"
Eve kollar på honom, ger honom värsta blicken : "Nej! Det ska vi inte!" Haha, men det slutar med att de ligger i sovrummet, han släpa väl henne dit, och när de är där så ringer hans telefon och han lämnar Eve på sängen och går ut ur rummet! Haha, vafan gör han !?tänker Eve, Luktar jag illa eller?!Hallå?! Haha, så går hon också ut, efter honom, då står han och dricker hennes glögg och äter pepparkakor. Och Eve blir så jävla förbannad går fram till honom tar pepparkakan ur munnen på honom och säger "DEN DÄR ÄR MIN! OCH LÅT BLI MIN GLÖGG!" hahaha. Sen fick han gå. Ah, jävla kväll hon hade! Så himla kul när hon berättade för oss, hon verkligen levde sig in i det!
Ja, men som sagt vi fick inget gjort, blev inge matte för oss. Eve gick före mig & Belma, hennes föräldrar kom till Strängnäs, skulle hälsa på henne. Jag och Belma orkade inte räkna matte så vi satte oss i det andra rummet och spelade TV-spel. Kände mig såå mobbad! Nu sitter jag hemma, slutade halv fyra, klockan är snart åtta och jag har inte gjort nånting! Jo spelat TV-spel och käkat godis.......... !


When timbo is in the party everbody put up their hands
I get a half a mill for my beats you get a couple grand-d-d-d-d
Never gonna see the day that I ain't got the upper hand
I'm respected from californ.i.a. way down to japan
I'm a real producer and you just the piano man
Your song gonna top the charts, I heard em, I'm not a fan-n-n-n-n
(like said before...you know what they say here)....
Talkin greasy im the one that gave them they chance
Somebody need to tell em they can't do it like I can


Timbaland är så dryg i låten, med andra ord grym ;)


Kommentarer
Postat av: belma

hahah du är den bästa som finns sötnos!

Postat av: Ews

Going (;

2007-12-13 @ 14:02:01
URL: http://www.nogg.se/awrittenconfession

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback